TERMENI ȘI CONDIȚII 

TERMENI ȘI CONDIȚII 

 

  1. Site-ul www.theffactor.ro este operat de societatea MV FUN EVENTS SRL, cu sediul în Strada Washington nr. 48, sector 1, București. Utilizarea site-ului (incluzând accesul, navigarea și cumpărarea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor și condițiilor enunțate în cuprinsul prezentului document, cu toate efectele și consecințele ce decurg din această. Administratorul site-ului www.theffactor.ro își rezervă dreptul de a modifică în orice moment conținutul acestui acord, fără notificarea prealabilă a persoanelor care îl utilizează, denumite în continuare “Utilizatori”. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii și condițiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta în orice moment.
  2. Comanda
  3. 1 Clientul/Cumpărătorul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea bunurilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comandă efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un bun este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru această. Adăugarea unui bun în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a bunului.

2.2 . Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

2.3. Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune/interese în următoarele cazuri:

– neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;

– invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de www.theffactor.ro în cazul plății online;

– datele furnizate de către Client/Cumpărător pe site sunt incomplete și/sau incorecte;

2.4. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suportă alte costuri decât cele de livrare – cu condiția ca bunurile să fie în aceeași condiție în care au fost livrate, fără a reprezenta urme de uzură. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.

2.5. În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va putea amână rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile (se va lua dată cea mai recentă). Suma va fi returnată după cum urmează:

– pentru Comenzile achitate cu card online – prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;

– pentru Comenzile achitate cu Ramburs/Card bancar – prin virament bancar;

 2.6. În cazul în care un Bun comandat de către Cumpărător nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului, în termen de 7 (șapte) zile de la dată la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt.

  1. BUNURI PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

3.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract bunurile confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător. Astfel, tricourile, bluzele, hoodie-urile sau alte bunuri personalizate în mod clar de The F Factor pentru cumpărător nu pot fi returnate.

  1. Plata:

Plata produselor comandate poate fi efectuată prin una dintre următoarele modalități:

– plata online cu card (plățile se realizează în deplină siguranță, prin intermediul Netopia Mobilpay.ro)

– plata prin transfer bancar sau OP (va fi făcută manual de client, prin transfer bancar din online banking sau cu ordin de plată, la ghișeul băncii sale

– numerar ramburs la livrare (plata va fi făcută în lei, conform prețului contractului, către comisionarul care efectuează livrarea)

The F Factor nu percepe comisioane pentru modalitățile de plată puse la dispoziția clientului. Plata online cu card bancar, prin transfer bancar sau cu OP se efectuează în LEI ROMÂNEȘTI (RON) și este supusă eventualelor comisioane de plată, schimb valutar sau altor taxe impuse de banca emitentă.

Plata numerar ramburs la livrare este taxată suplimentar de companiile de curierat cu o sumă fixă pentru procesarea încasărilor. Acest comision este inclus în taxa de livrare afișată prin selectarea plății ramburs, așadar suma afișată la finalizarea comenzii este aceeași cu suma pe care o vei achita agentului de curierat.

  1. Livrarea comenzilor

The F Factor livrează pe întreg întreg teritoriul României. Livrarea comenzilor în București este gratuită. Pentru restul țării, costul expediției coletului tău va fi afișat în coșul de cumpărături.
Tariful de expediție este perceput integral de companiile de curierat, The F Factor nu percepe niciun fel de taxe.

Tariful afișat pentru plata online cu cardul sau prin transfer bancar va fi întotdeauna mai mic decât cel pentru plata ramburs datorită faptului că serviciul de plată ramburs este taxat suplimentar de companiile de curierat. Tocmai de aceea te încurajăm să achiți comenzile online, cu cardul, în deplină siguranță! Vei beneficia de prioritate la procesarea comenzii și de tarife avantajoase pentru expedițiile naționale.

Termenul general de livrare este afișat pe pagina fiecărui produs și este exprimat în zile lucrătoare. Comenzile efectuate până la ora 13 sunt procesate în aceeași zi, iar comenzile efectuate după ora 13 vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare. Comenzile efectuate sâmbăta și duminica, precum și în zilele de sărbătoare legală vor fi procesate în prima zi lucrătoare de după. Producția și procesarea comenzii tale este efectuată operativ, însă depinde de volumul de comenzi aflate în lucru în atelierul care realizează producția. Termenul afișat pe pagina produselor ține cont de eventualele întârzieri care pot să apară, însă unele situații imprevizibile pot genera timpi suplimentari, de exemplu în situația în care produsele lipsesc din stocul furnizorului sau există un numar neașteptat de mare de comenzi aflate în execuție.

Agentii de curierat te vor notifica prin SMS cu privire la data și ora estimate pentru livrarea coletelor tale. Ei vor efectua 2 (doua) tentative de livrare la adresa înregistrată de tine în site, iar dacă nu se poate efectua livrarea, coletul tău va fi păstrat în depozitul local al curierului timp de maximum 3 zile calendaristice, urmând a fi returnat la sediul nostru. Pentru a retrimite coletul înspre tine, va fi necesar să achiți încă o dată tariful de transport, altfel comanda va fi considerată drept refuzată și va intra în procedura de retur.

The F Factor și procesatorul de plăți online Netopia Mobilpay nu vor stoca în niciun fel datele cardului tău bancar. Acestea sunt introduse de tine într-o interfață securizată, iar plata este validată prin 3DSecure/Verified by Visa, în funcție de cardul tău bancar. Plata online cu cardul bancar nu presupune niciun fel de comisioane din partea Netopia Mobilpay, singurele comisioane aplicabile fiind cele stabilite de banca ta.

Pentru a evita situațiile neplacute, te rugăm să completezi cu atenție următoarele informații:

– ADRESA DE LIVRARE: trebuie să fie completă, inclusiv codul poștal

– NUMĂRUL DE TELEFON: trebuie să fie completat pentru ca tu să poți fi contactat/ă de curier în vederea livrării

Limitarea răspunderii

În anumite perioade, în care volumul livrărilor este crescut (Paște, Crăciun), este posibil ca livrarea comenzii tale să sufere o întârziere rezonabilă. Această întârziere nu constituie o încălcare a contractului încheiat între Client și Vânzător, fiind în afara controlului nostru.

  1. Garanția:

În cazul în care bunurile livrate prezintă defecte materiale evidente sau de fabricație, inclusiv defecte survenite în urma expedierii, vă rugăm să adresați imediat o plângere către noi sau către angajatul transportatorului care livrează bunurile. Pentru toate defectele bunurilor achiziționate care apar în perioada de garanție legală, aveți opțiunea de a solicita aducerea bunurilor la conformitate, eliminarea defecțiunilor / o nouă livrare.

Condiții în care garanția devine inaplicabilă sau nulă: 

–          Produse deteriorate ca urmare a nerespectării indicațiilor de pe etichetă în privința îngrijirii/ spălării produsului – de exemplu, curățarea folosind metode sau produse neadecvate, spălarea la temperaturi de peste 30 de grade Celsius sau uscarea produsului la temperaturi mari în mașina cu uscător. Citiți cu atenție eticheta. 

– produsele deteriorate ca urmare a uzurii morale și fizice normale (purtare) 

– produse deteriorate ca urmare a transportului, manipulării, depozitării în condiții improprii 

– produse deteriorate ca urmare a expunerii produsului la factori severi de mediu (soare, ploaie, zăpadă, șocuri termice

– deteriorări ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de șocuri mecanice (rupere, perforare cu unghia, agatare, lovire, zgariere, etc) sau de animale de companie 

– defecte cauzate de utilizarea neadecvata, în mod abuziv, incorectă, a produsului și sau în condiții improprii, altele decât cele pentru care acesta a fost proiectat 

  1. Politica de retur

-Orice reclamație privind starea produselor livrate către clienți va fi adusă la cunoștință firmei noastre în maximum 72 de ore de la primirea acestora, telefonic sau prin e-mail la ff.tshirt.shop@gmail.com, urmând că societatea noastră să o soluționeze. În cazul în care produsele nu se pot livra sau integritatea le este afectată pe parcursul livrării, clientul poate cere returnarea sumelor încasate deja de MV FUN EVENTS SRL, dar nu și despăgubiri suplimentare. Valoarea maximă a obligațiilor companiei noastre față de orice client în cazul nelivrarii sau livrării necorespunzătoare a unui colet/produs este valoarea sumei încasate de la client pentru respectivă comandă.

 -Dacă ai optat pentru rambursarea sumei plătite la cumpărare și produsul pe care l-ai returnat îndeplinește condițiile de retur, îți vom returna banii, mai puțîn contravaloarea transportului, în contul specificat de ține sau pe card, dacă ai plătit cu cardul. Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău in maxim 14 zile calendaristice.

-La primire, coletul va fi verificat pentru a se constată dacă îndeplinește condițiile mai sus menționate, în caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care conțîn produse în altă stare decât cea în care au fost livrate, cele a căror returnare nu a fost notificată în prealabil, precum și cele care conțin produse deteriorate in timpul transportului că urmare a ambalării necorespunzătoare.

-Prin excepție de la condițiile de mai sus, doar în cazul în care produsele livrate nu sunt conforme specificațiilor menționate în comandă cumpărătorului sau prezintă vicii de fabricație, returnarea se poate face pe cheltuiala The F Factor, clientul putând opta pentru înlocuirea produselor sau restituirea imediată a valorii lor. Regulile privind restituirea în starea originală a produselor se aplică, cu excepția situațiilor în care viciile de fabricație s-au constatat după desigilarea produselor.

-Mărime nepotrivită

În majoritatea cazurilor, produsele care nu ți se potrivesc că mărime pot fi înlocuite cu un produs identic, același model și aceleași detalii, însă pe mărimea solicitată de ține. În această situație nu se aplică restituirea contravalorii produselor. Returul pentru înlocuirea mărimii este acceptat o singură dată. Nu se înlocuiesc produsele dintr-un model cu produse din alt model. Totuși, în anumite situații, ne rezervăm dreptul de a refuză înlocuirea produselor care nu se potrivesc că mărime, conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c).

Dacă dorești să schimbi produsul cu o altă culoare/mărime, te rugăm să ne contactezi în prealabil prin email la adresa de e-mail ff.tshirt.shop@gmail.com, în care veți specifică foarte clar numărul comenzii, numele dvs și produsul pe care îl doriți la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar în limita stocului disponibil. 

  1. FORȚĂ MAJORĂ

-Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forță majoră este evenimentul imprevizibil, invincibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat (ex: cutremur, boală, accident).

– Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la dată producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului, fără că vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune.

  1. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ

Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului nu îi este permisă copierea produselor The F Factor, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al The F Factor asupra Produsului precum și participarea la vânzarea și distribuția unor materiale realizate prin reproducerea sau modificarea produselor The F Factor, decât cu acordul scris expres al The F Factor. 

  1. Disponibilitatea serviciului

Administratorul www.thefactor.ro își rezervă dreptul de a modifică structura și interfață oricărei pagini sau subpagini a shopului thefactor.ro în orice moment și la orice interval de timp liber ales, având dreptul de a întrerupe temporar sau permanent, parțial sau în totalitate serviciile puse la dispoziția publicului prin intermediul acestui website, fără vreo notificare prealabilă individuală sau generală.

 

 

Open chat
1
Salut! Cum te putem ajuta?